شارب من نيلها :(

تقول شيرين : ماشربتش من نيلها؟ طب جربت (تغنيلها)؟

ولم تلبث نانسي عجرم ان ردت عليها قائلة: شربت من نيلها وقلبي (حنيلها) وقلت (اغنيلها)

كلنا قد شرب من نيلها فمنا من شرب من النيل

ومنا من شرب من النيله

ولكن لاخلاف اننا كلنا قد شربنا من نيلها

كلنا هذا الرجل

ملاحظه*

كل الكلام اللي مكتوب هنا مش مكتوب لحد معين هو بس خطر في بالي فكتبته لاني بنساه

لما اتجوز ان شاء الله مش هاكتب هنا حاجه تاني

هايبقى الكلام كله حصريا

السبت، 2 أكتوبر 2010

انا ميـــن…… ؟؟

انا نصاب

لكن عمري ما اكون كذاب

ولا احلف في مره كدب

بالباطل

ومش اهبل ولا مغفل

ولا غافل

ولا في زعلي بتلكك

ولا مايص ولا بصباص وبتسهوك

ولا قاعد اندب حظي ع القهوه

واقول قدري ومكتوبي اكون عاطل

انا راجل.....

لكن نصاب

بعرف اداري جوه في قلبي كل اهاتي وما اقولهاش

وبعرف ارسم على شفايفي وفي عيوني

فرحه لكن ماحسيتهاش

سنين عمري من ايدي بتتسرسب

واحلامي قصاد عيني بتتكركب

سعات راسي وسعات محتار ومتذبذب

ولما افوق وبالي يروق

وترجع تاني احلامي تترتب

انام من تعبي وانساها ولا اشوفهاش

مافيش في الدنيا دي حاجه تستاهل

صحيح يمكن اكون نصاب

ماحبش حد من بره يشوفني مره متاثر

دايما اداري جوايا ودايما هادي وبهزر

لكن في جنوني انا عاقل

ومابخونشي ولااظلمشي

ولا اتحكم ومابقولشي

انا اللي كلامي هنا يمشي

مع اني كلامي حكيم

بدهب وبماس يتاقل

وعمري في يوم ماكنت لئيم

ولا ناقص ولا سافل

انا محمد

سعات محبط سعات فاشل

وسعات ناجح ومتفائل

لكن دايما

انا راجل....

لو حد نقلها هاقطع ايده ^_^

انا كتبتها في سااااعه وتعبتني على ماخلصتها O_o